vineri, 4 martie 2011

DIN GUNOAIE

Bratara realizata manual din fire de bumbac, modelate dupa o tehnica proprie. Amanunte pe:http://www.breslo.ro/Shop/miniart

DIN GUNOAIE...

Din gunoaie am indraznit sa-mi ridic privirea,
Printre gunoaie alergau pasii mei cautand salvarea,
Priveam in jur si vedeam degradarea intinsa ca marea
Cineva ... nu stiu cine mi-a ridicat ochii spre cerul ca sarea,

Si mi-a spus: iubito! vine ploaia! aceasta-i scaparea.

Un suvoi de apa mi-a spalat deznadejdea fruntii,
Si ganduri minunate au tasnit sa darame muntii,
Dar Tu, Doamne tineai muntii in palme cu puterea mintii,
Vorbeai cu voce tare de se zguduiau preasfintii,

Temelia Pamantului se naruia si ati disparut cu totul,
Gunoaie si ape si munti si carunti cu potopul,
Eu am ramas pe pamantul incins cu uscatul,
Sa zbor nu mai pot... dar am sarit in adanc sa scot ...
DIAMANTUL!

Nicoleta Ancuta Piltiu

10.dec.2007

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu